Commerciële muziek oké of niet?

De één houdt van hardcore, de ander luistert het liefst de hele dag naar Marco Borsato en weer een ander zet de radio zo hard mogelijk als Within Temptation voorbij komt. Muziek is heel persoonlijk en tegelijkertijd hebben zoveel mensen dezelfde smaak. Bijvoorbeeld je vrienden, die heb je er misschien wel op uitgezocht.

De ene band is ook veel bekender dan de andere. Door de media of door hun platenmaatschappij. Neem nou The Jonas Brothers. Zij sloten zich aan bij Hollywood Records, een onderdeel van The Walt Disney Company. De koppen van Nick, Kevin en Joe Jonas zie je overal in de winkels terug. T-shirts, fanboeken, series, placemats, posters, je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het krijgen met je idolen erop.

The Jonas Brothers zijn dus behoorlijk commercieel en hebben mede daardoor nogal wat fans verzameld. Maar is dat nou erg? Fan zijn van een commerciële band? Jesse vertelt Blikvoer erover!

Lees ook:Time-out voor Teigetje
Lees ook:Spiderman ontmoeten in Disneyland Parijs
Lees ook:Disney maakt voortaan Star Wars-films
Lees ook:Ontdek Disney game Universe gratis
Lees ook:Kerstshirtjes bij New Yorker

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>