Hè? Wat?!

Doof worden is gemakkelijker dan je denkt. Daar kwamen dit jaar vele jongeren achter dankzij de campagne ‘Doof worden doe je zo!’ van TMF in samenwerking met de Nationale Hoorstichting. Ruim 75.000 jongeren deden de online test.

Keiharde beats door je mp3-speler en all night long partyen in the club naast de luidspreker. Je oren krijgen heel wat te verduren als je jong bent. Op de campagne-site van TMF konden jongeren laten testen hoeveel risico ze lopen op gehoorschade als ze hun leven gewoon zo door zouden zetten als ze nu doen.

Jongeren wisten de site goed te vinden. Hij werd ruim 175.000 keer bezocht door zeker 100.000 jongeren. Meer dan 75.000 bezoekers deden de test. En ook dat wierp zijn vruchten af. Er werd tijdens de campagneperiode namelijk 37 procent meer Noizezz gehoorbescherming verkocht. Niet alleen was er de site, er was ook een leuke commercial.

En jij? Is jouw gehoor beschermd?

Bron: Communicatie Online

Lees ook:LoverALERT een succes
Lees ook:Bij welke politieke partij pas jij het best?
Lees ook:Online daters zoeken volop naar seksdates
Lees ook:Tweederde jongeren online iets vervelends meegemaakt
Lees ook:Girlscene grootste meidencommunity van Nederland

1 Reacties // Reageer

One thought on “Hè? Wat?!

  1. Nienke van de Haar

    Hierbij dan maar meteen de facts over het luisteren naar een mp3 speler:

    Een mp3 speler kan max: 120 DB

    80 dB – 8 uur
    83 dB – 4 uur
    86 dB – 2 uur
    89 dB – 1 uur
    92 dB – ½ uur
    95 dB – ¼ uur
    98 dB – 7 minuten
    101 dB – 3,5 minuten
    104 dB – 1,5 minuten
    107 dB – nihil

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>