Chaos bij Internet+Bellen van KPN

Volgens een insider bij KPN is het op de servicedesk van Internet Plus Bellen een grote chaos. Hij vertelde aan De Telegraaf dat het personeel onder werktijd computerspelletjes speelt, mailtjes van klanten leest en klagers bewust extra lang telefonisch 'in de wacht' zet, zodat ze meer moeten betalen. Volgens deze klokkenluider wordt dat allemaal toegestaan door de leiding. De man zegt dat kwaad worden ook niet helpt, want het personeel heeft instructies om het gesprek dan zo snel mogelijk af te kappen. Desnoods door gewoon de hoorn op de haak te gooien. KPN ontkent echter dat dat gebeurt.

Lees ook:Brugger spuit met traangas op school
Lees ook:15-jarige mag langer doorwerken
Lees ook:Maakt het dieet van Sonja Bakker je langzaam dikker?
Lees ook:School in Australie verbiedt spijkerbroek
Lees ook:Jongeren vragen maar geen kenteken aan

1 Reacties // Reageer

One thought on “Chaos bij Internet+Bellen van KPN

  1. N@me

    Verbaasd me niets,kijk maar een naar het
    tv programma RADAR!
    Daar staat iedere week wel weer iets over
    het slechte beleid bij KPN!
    Ze zijn al minstens 1 jaar bezig,om
    gedupeerde klanten te helpen (Zonder resultaat)!

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>