You’re nuts

duyvisBen jij helemaal nuts van tv en vond je jezelf altijd al goed passen in een commercial? Grijp dan je kans en sleep je vrienden erin mee. Duyvis, die van de borrelnootjes, is op zoek naar gezichten voorin hun reclame. Ze zoeken er 200 dus wie weet sta jij straks met je face op tv!

Je gezicht is nodig voor de nieuwe smaak Duyvis Borrelnootjes® Red Paprika. Via Hyves kunnen fans hun foto’s uploaden ‘in’ de tv-commercial, waarvan uiteindelijk 200 unieke versies daadwerkelijk op tv uitgezonden zullen worden!

Borrelnootjes® van Duyvis: daar kan geen ander merk tegenop. Dus laat de nieuwe reclamecampagne van Duyvis op ludieke wijze zien, dat imitatieproducten lang niet altijd de beste keus zijn: zoals schoenen van ‘Wike’ met een loshangende zool, een haperend ‘Bolex’ horloge en de taaie ‘Rommelnootjes’, die lang niet zo lekker en krokant zijn als de echte Borrelnootjes®

Via Hyves kun je  zelf je foto (en die van 4 vrienden of vriendinnen) in de commercial plaatsen. Daarmee heb je flinke kans om écht op tv te komen, want in elk van de 200 commercials die Duyvis in de campagneperiode uitzendt, wordt een andere set foto’s geplaatst. Elke commercial is daardoor uniek. Vanzelfsprekend krijgen de mensen die op tv komen, vooraf bericht via Hyves. Van alle deelnemers kunnen de filmpjes bovendien op YouTube bekeken worden.

De tv-commercial voor de nieuwe smaak Duyvis Borrelnootjes® Red Paprika is vanaf 17 mei op televisie te zien, het uploaden van foto’s via Hyves is mogelijk vanaf 17 mei via http://www.hyves.nl/actie/duyvis.

Nieuwe smaak Duyvis Borrelnootjes® Red Paprika is op zoek naar hoofdrolspelers voor de nieuwste tv-commercial over de enige echte Borrelnootjes®. Via Hyves kunnen fans hun foto’s uploaden ‘in’ de tv-commercial, waarvan uiteindelijk 200 unieke versies daadwerkelijk op tv uitgezonden zullen worden!

Borrelnootjes® van Duyvis: daar kan geen ander merk tegenop. Dus laat de nieuwe reclamecampagne van Duyvis op ludieke wijze zien, dat imitatieproducten lang niet altijd de beste keus zijn: zoals schoenen van ‘Wike’ met een loshangende zool, een haperend ‘Bolex’ horloge en de taaie ‘Rommelnootjes’, die lang niet zo lekker en krokant zijn als de echte Borrelnootjes®.

200 unieke tv-commercials

Consumenten kunnen via Hyves zelf hun foto (en die van 4 vrienden of vriendinnen) in de commercial plaatsen. Ze maken daarmee kans écht op tv te komen, want in elk van de 200 commercials die Duyvis in de campagneperiode uitzendt, wordt een andere set van deze foto’s geplaatst. Elke commercial is daardoor uniek. Vanzelfsprekend krijgen de mensen die op tv komen, vooraf bericht via Hyves. Van alle deelnemers kunnen de filmpjes bovendien op YouTube bekeken worden.

De tv-commercial voor de nieuwe smaak Duyvis Borrelnootjes® Red Paprika is vanaf 17 mei op televisie te zien, het uploaden van foto’s via Hyves is mogelijk vanaf 17 mei via http://www.hyves.nl/actie/duyvis.

Lees ook:Muller aangeprezen door pornoster
Lees ook:Maarten van der Weijden verslaat Sylvie Meis
Lees ook:MC Biggah en Angelyrical (Holland in da Hood) lanceren rap
Lees ook:Heineken Rugnummer-shirt verkrijgbaar; 500.000 shirtjes
Lees ook:Knock-out dankzij Doutzen Kroes in beha

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>