Dik is niet in meer, vinden de marketers van Michelin. Hij moet met de tijdgeest mee. In de nieuwe Michelin-campagne is de mascotte daarom heel wat kilootjes kwijt. Hij ziet er niet meer uit als een rond tonnetje, maar heeft nu wat meer weg van een opgeblazen glimworm met stootkussentjes. Verder is hij her en der wat opgepimpt en is hij nu 3D. Het mannetje heeft al een aantal keer moeten afslanken. De afgelopen 90 jaar is hij steeds dunner geworden. Als hij zichzelf maar niet zodanig uithongert dat hij straks een gratis lunch aangeboden krijgt.
Lees ook:Eet eens een boterham, ofzo
Lees ook:Gratis museum op woensdag
Lees ook:Jongen eet en drinkt zes maanden niet
Lees ook:Kluun: zielig maar toch echt waar
Lees ook:Schutzengel moet ongelukken tegengaan
boeie
je moeder is ook dik
toch onzin??!!! moet de hele wereld stereotype slank zijn.?.?
juist die mensen die iets voller zijn, zelfvertrouwen geven toch?
http://rafael.shirtcity.com